Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

           

123 Street Avenue, City Town, 99999

(123) 555-6789

email@address.com

 

You can set your address, phone number, email and site description in the settings tab.
Link to read me page with more information.

Žūrija

STEFANS POPOVS, LIELBRITĀNIJA

Music Kuldiga

Starptautiski pazīstamais čellists Stefans Popovs, dzimis Bulgārijā, ar zelta medaļu beidzis Maskavas konservatoriju, kur mācījies pie slavenākajiem krievu profesoriem, čellistiem Knuševicka un M. Rostropoviča. Vairāku starptautisku konkursu laureāts (Maskava, Ženēva, Vīne un Florence). 1966. gadā viņš kļuva par Starptautiskā P. Čaikovska konkursa laureātu un saņēma PSRS Komponistu savienības speciālo medaļu.

Popovs bijis Bostonas augstskolas profesors un vēlāk arī čella nodaļas vadītājs Jaunanglijas konservatorijā pirms pārcelšanās uz Angliju 1977. gadā. Viņš sniedz meistarklases daudzās pasaules konservatorijās un ir vairāku starptautisko konkursu žūriju loceklis, kā arī uzstājies ar daudziem vadošajiem orķestriem un diriģentiem.

Piedzīvojisstrauju karjeras uzplaukumu gan kā izpildītājs, gan arī kā pedagogs. Viņs tika uzaicināts kļūt par Bostonas augstskolas profesoru un vēlāk par čella nodaļas vadītāju Jaunanglijas konservatorijā. 1977. gadā viņš tika uzaicināts pārcelties uz Angliju, kur arī pašlaik ir viņa pamatdarba vieta.

Stefans regulāri uzstājas un sniedz meistarklases daudzās pasaules konservatorijās. Pašlaik būdams viens no plašāk pazīstamajiem Londonas profesoriem, viņš savieno saspringto izpildītāja karjeru ar pasniedzēja darbu Guildhall School of Music and Drama un Sitijas Universitātē. Viņa repertuārā iekļauti visi nozīmīgākie čellam rakstītie skaņdarbi no baroka laika līdz mūsdienām. Daudzi komponisti viņam veltījuši savus darbus un viņš ir bijis šo darbu pirmatskaņotājs.

Studiju laikā Stefans mācījās pie dažādu čella skolu pārstāvjiem, ieskaitot franču, vācu, krievu u.c. Tas ļāvis viņam analizēt šo skolu pozitīvās un negatīvās puses, pārvarot tehniskās un muzikālās grūtības, tādējādi attīstot pašam savu izpildīšnas manieri.